۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریكا نبود

۲۰۱۹ سال خوبی برای نیسان در آمریكا نبود

لوازم فلزی: بنظر می رسد كه شركت نیسان موتورز ژاپن در سال 2019 عملكرد موفقیت آمیزی در بازار آمریكا نداشته است.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، نیسان موتورز كه یكی از بزرگترین خودروسازان جهان محسوب می شود، همواره با معرفی و عرضه مدل خودرو های مختلف اهتمام داشته نظر و توجه مشتریان و علاقمندانش را به سمت و سوی خود جلب نماید و بدین سان سهم قابل توجهی را در بازار ایالات متحده آمریكا كه یكی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان شمرده می شود، به خود اختصاص دهد.
برمبنای تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت best selling cars، می توان دریافت كه این خودروساز ژاپنی در سال ۲۰۱۹ میلادی نتوانسته عملكرد مناسب و و موفقیت آمیز را برای خود به ثبت برساند، چونكه اخیرا اعلام نموده كه فروش ماه دسامبر آن به ۴۳ هزار و ۹۳۹ كاهش پیدا كرده كه نشان دهنده كاهش شدید ۲۹.۵ درصدی در میزان فروش این شركت است.
همین طور تمامی خودرو های سواری برند نیسان در ماه دسامبر به جز آرمادا و آلتیما با كاهش قابل توجهی در میزان فروش و استقبال مشتریان روبرو شده اند. نیسان آرمادا با تجربه رشد و افزایش ۳.۲ درصدی میزان فروش آن به ۲۹۶۷ دستگاه رسیده است.
نیسان آلتیما نیز با افزایش فروش ۱۲.۱ درصدی فروش خودرا به ۱۹ هزار و ۱۳۲ دستگاه رسانده است.
گرچه فروش آلتیما در دسامبر ۲۰۱۹ با رشد و افزایش قابل توجهی روبه رو شده اما فروش كل آن در سال تغییر شایان توجهی نسبت به سال ۲۰۱۸ نداشته و تنها ۳۷ دستگاه بیشتر نسبت به سال قبل فروخته است.
بیشترین افت فروش برند نیسان در سال ۲۰۱۹ به خودرو های نیسان سنترا با فروش ۲۸ هزار و ۴۲۸ دستگاه و نیسان روگ با فروش ۶۱ هزار و ۶۶۳ دستگاه تعلق گرفته است.
نیسان موتورز ژاپن از لحاظ سهام نیز جزو بدترین شركت های خودروسازی در سال ۲۰۱۹ شمرده می شود كه هر سهم آن در طول سال افت ۲۷.۷ درصدی را تجربه كرده است. از مهمترین دلیلهای این عملكرد منفی می توان به مسائل مربوط به دستگیری و بازداشت مدیرعامل رنو - نیسان آلیانس، كارلوس گون، اشاره نمود.



1398/10/16
13:05:27
5.0 / 5
4435
تگهای خبر: بازار , خودرو , دستگاه , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی