یك مقام مسئول:

گارانتی یك خدمت اضافی و تشریفاتی نیست

گارانتی یك خدمت اضافی و تشریفاتی نیست

به گزارش لوازم فلزی سرپرست اداره كل نظارت بر خدمات سازمان حمایت اظهار داشت: خدمات بعد از فروش یك آپشن اضافی برای كالا نیست و مردم می توانند با رفتن به سامانه جامع گارانتی از اصالت گارانتی كالای خود با خبر شوند.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از وزارت صمت، سرپرست اداره کل نظارت بر خدمات سازمان حمایت و مجری سامانه گارانتی اظهار داشت: خدمات بعد از فروش یک آپشن اضافی برای کالا نیست و مردم می توانند با رفتن به سامانه جامع گارانتی به آدرس www.irangs.ir از اصالت گارانتی کالای خود با خبر شوند. جواد احمدی اضافه کرد: مردم با رفتن به این سایت می توانند بدانند گارانتی برای چه برندهایی ثبت شده است و اگر کالایی که می خواهد خریداری کند در فهرست کالاهای دارای گارانتی است با خیال راحت خرید خویش را انجام دهد. وی افزود: اگر احیاناً شرکتی که محصولی را به مشتری می فروشد، مشکلی در عرضه گارانتی داشته باشد با استفاده از این سامانه، به سادگی قابل پیگیری می باشد.


منبع:

1399/04/22
14:32:05
5.0 / 5
1043
تگهای خبر: خدمات , خرید , سایت , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی