آخرین وضعیت آب و برق مناطق سیل زده

برق تمامی روستاهای سیستان و بلوچستان امشب وصل می شود

برق تمامی روستاهای سیستان و بلوچستان امشب وصل می شود

به گزارش لوازم فلزی مدیر كل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو آخرین وضعیت آب و برق مناطق سیل زده را تشریح و اظهار نمود: هدف این است كه تا اختتام امشب برق تمامی روستاهای استان سیستان و بلوچستان و 26 روستای استان هرمزگان را وصل نماییم.


میثم جعفر زاده در گفت و گو با ایسنا، با بیان این كه سه استان كرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان درگیر سیل هستند، اظهار نمود: در استان كرمان ۶۶ روستا بی آب شده بود كه هم اكنون هیچ روستای بی آبی در این استان نداریم و شرایط آب رسانی كاملا معمول است.
وی درباب وضعیت برق استان كرمان نیز اظهار داشت: مشكل برق این استان نیز بطور كامل حل شده و استان كرمان از نظر آب و برق هیچ مشكلی ندارد.
مدیر كل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو درباب آخرین وضعیت استان سیستان و بلوچستان اظهار نمود: تعداد شهرها و روستاهای درگیر سیل در این استان بسیار بیشتر بوده به شكلی كه در ابتدا ۲۴۵ روستا با قطع آب مواجه گشتند كه با كوشش های صورت گرفته حالا تعداد این روستاها به ۱۴۶ كاهش یافته و برای ۹۹ روستای باقی مانده نیز تدابیر مختلفی را در نظر گرفته ایم.
جعفر زاده افزود: مهمترین مشكل تامین خطوط و شبكه آب رسانی مشكلات مسیرهای عبوری است كه اگر این مسیرها هموار شود می توانیم سرعت كار را افزایش دهیم.
مدیر كل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو با اشاره به قطعی برق در روستاهای سیستان و بلوچستان نیز اظهار نمود: ابتدا تعداد روستاهای بی برق به دنبال حادثه سیل ۱۲۰ روستا بود كه حالا به ۶۰ روستا كاهش یافته كه برمبنای برنامه ریزی های صورت گرفته تا آخر امشب تمام این ۶۰ روستا را نیز برق دار خواهیم كرد.
وی با بیان این كه مشكل اصلی در برق دار كردن این روستاها تدابیر ایمنی بوده واز نظر خدمات فنی و تجهیزات مشكلی نداشته ایم اظهار نمود: با دستور وزیر نیرو قرار شده تا ایمنی حداقلی در این روستاها ایجاد شود كه اگر مشكلی پیش نیاید امشب برق این روستاها را نیز وصل خواهیم كرد.
به گفته مدیر كل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو د رحال حاضر نمی توان عدد دقیقی از میزان خسارت وارد شده به تاسیسات آب و برق در استان سیستان و بلوچستان اعلام نمود اما نهایتا تا سه روز آینده اعداد و ارقام مربوط به این مسئله اعلام خواهد شد.
جعفر زاده همین طور درباب آخرین وضعیت روستاهای استان هرمزگان بعد از حادثه سیل اظهار داشت: در ابتدا آب ۲۴۳ روستا با مشكل مواجه گردید كه حالا با اقداماتی كه صورت گرفته آب ۱۵۱ روستا وصل شد و برای ۹۱ روستای دیگر اقدامات در حال انجام می باشد.
وی اضافه كرد: ۳۶ روستا نیز مشكل برق دارد كه ۲۴ روستا تا آخر امشب وضعیت برق رسانی آنها نرمال می شود و باقی روستاها نیز در ایام آینده برق دار خواهند شد.
مدیر كل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو اظهار نمود: باتوجه به این كه ۱۲ روستای باقی مانده در مناطق صعب العبور واقع شده اند و مسیر تردد برای آنها وجود دارد عملیات برق رسانی مشكل است اما به محض این كه یك راه اضطراری ایجاد شود اساسا برق ۱۲ روستای باقی مانده را نیز وصل خواهیم كرد.



1398/10/25
16:26:22
5.0 / 5
4436
تگهای خبر: خدمات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی