افزایش ۴۵۰ درصدی سرمایه سایپا تصویب گردید

افزایش ۴۵۰ درصدی سرمایه سایپا تصویب گردید

به گزارش لوازم فلزی مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شركت ایرانی تولید اتومبیل، سایپا، امروز (چهارشنبه) با حضور بیشتر از ۷۴ درصد از سهامداران برگزار گردید و سهامداران با افزایش ۴۵۰ درصدی سرمایه این شركت از محل تجدید ارزیابی ها موافقت كردند.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، افزایش سرمایه ۴۵۰ درصدی شركت سایپا از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها و سرمایه گذاری های بلندمدت در دستور كار قرار گرفت و با تائید اغلب سهامداران و با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار به تصویب رسید.
در این مجمع، سهامداران به افزایش سرمایه نزدیك به ۴۵۰ درصدی سایپا رای دادند، بدین سان سرمایه ثبت شده این شركت از ۳۹ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال به ۱۹۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در این مجمع گزارشی ضمن عرضه عملكرد این شركت در سال ۹۸ اظهار داشت: با وجود اینكه سال جاری به صورت كامل تحت تأثیر تحریم ها قرار داشتیم اما عملكرد تولیدی ما با سال ۹۷ برابری می كرد و موفق شدیم در سال سپری شده با تولید ۴۱۵ هزار دستگاه انواع محصولات، به خودروساز اول كشور تبدیل شویم.
سیدجواد سلیمانی به فروش و تحویل ۴۳۵ هزار دستگاه خودرو در سال ۹۸ هم اشاره نمود و اضافه كرد: در بهمن سال 1397 تعداد ۵۴۰ هزار تعهد فروش در گروه خودروسازی سایپا وجود داشت كه این تعداد امروز به كمتر از ۳۰۰ هزار دستگاه رسیده است.
طبق اعلام گروه خودروسازی سایپا، وی تعهدات معوق گروه سایپا در انتها سال ۹۸ را كمتر از ۱۴۰ هزار دستگاه خودرو اعلام نمود و اضافه كرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته پیشبینی می نماییم تعهدات معوق سایپا تا آخر تیرماه ۹۹ به صفر برسد.
مدیرعامل سایپا از ورود سه خودرو جدید به سبد محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۹ اطلاع داد و اضافه كرد: برای سال ۹۹ تولید ۵۲۰ هزار دستگاه انواع محصولات را پیشبینی و هدف گذاری كرده ایم كه در این بین، دو مدل جدید از كوییك۹۹ و ساینا۹۹ به همراه "شاهین" خودرو های نورسیده به خانواده محصولات ما خواهند بود.



1398/12/28
22:59:28
5.0 / 5
3309
تگهای خبر: تولید , خودرو , دستگاه , سرمایه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی