اعتماد مردم بهترین ابزار توسعه سایپا
نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو اعتقاد دارد جلب اعتماد مردم بهترین راهکار برای تقویت تولید محصولات سایپا است و اگر مانند گذشته به تعهدات خود عمل کند، اساسا مسیر توسعه آن هموارتر می شود.
به گزارش لوازم فلزی به نقل از مهر به نقل از سایپا، اسد کرمی نایب رییس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران در ارتباط با این مورد و در پاسخ به این سؤال که صفر شدن تعهدات معوق سایپا چه تاثیری می تواند بر بازار خودرو بگذارد، اظهار داشت: جلب اعتماد مردم بهترین انگیزه برای افزایش تولید و توسعه محصولات است. از طرفی زمانی که بازار خودرو در تنش قیمت و عرضه قرار دارد چنین اقدامی نشان از عزم و پشتکار سایپا برای ایجاد آرامش در بازار است.
وی تاکید کرد: زمانی که مردم برای خرید، از سبد خودروسازی مانند سایپا استفاده می نمایند انتظار تحویل بموقع با بهترین کیفیت و قیمت را دارند.
به گفته این فعال صنفی، استمرار ایفای تعهدات آن هم در این شرایط، می تواند تا حدودی نظم نسبی قیمت محصولات این شرکت در بازار را تضمین کند.
کرمی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص این که این اتفاق (صفر شدن تعهدات معوق سایپا) احتمال کاهش قیمت محصولات این خودروساز را در بازار به وجود می آورد یا خیر، اظهار داشت: شاید در مقطعی کوتاه، ثبات و آرامش نسبی قیمت این محصولات صرفا در بازار رقم بخورد، اما ادامه این حرکت برای دوام شرایط مطلوب در بازار ضروری می باشد.
نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو تهران ضمن اشاره به شرایط بازار خودرو اظهار داشت: پذیرفتن حقیقت ها از جانب مشتریان اصلی، رمز موفقیت خودروسازها است. بازار خودرو علاوه بر تنوع سبد محصولات و قیمت های مطلوب با توزیع و عرضه مناسب محصولات می تواند به شرایط ایده آل برسد.
کرمی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص این که برای کنترل قیمت خودرو در بازار چه راهکارهایی سفارش می شود، اظهار داشت: صَرف وقت و هزینه، دو مقوله مهم برای خریداران اصلی خودرو است.
وی تصریح داشت: هیچ وقت مشتری اصلی خودرو نمی پذیرد برای ثبت نام محصول مورد نظر در لیست انتظار قرار بگیرد و در نهایت برای دریافت خودروی مورد علاقه زمان طولانی را صَرف کند.
این فعال صنفی با تاکید بر این که جهت تسهیل خرید محصولات مورد علاقه مشتریان سایپا باید زمان و هزینه در نظر گرفته شود، اظهار داشت: تسریع در خرید محصولات سایپا آن هم با ترکیبی جدید از نحوه ثبت نام و فروش، یکی از شرایطی است که علاوه بر جلب اعتماد می تواند بر روی قیمت بازار این محصولات اثر مطلوبی داشته باشد.
وی تاکید داشت: تجربه های گذشته نشان داده، ثبات در تصمیمات و استمرار در ایجاد نظم توزیع و قیمت بهترین گزینه برای حفظ و بالندگی بازار خودرو محصولات شرکتهای خودروسازی است.
منبع: لوازم فلزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب