رئیس سازمان حمایت:

جنس فروخته شده باید پس گرفته شود

جنس فروخته شده باید پس گرفته شود

لوازم فلزی: رئیس سازمان حمایت حقوق مصرف كنندگان و تولید كنندگان اظهار داشت: جنس فروخته شده از جانب فروشندگان باید پس گرفته شود.



به گزارش لوازم فلزی به نقل از صدا و سیما، ​­­سیدمحمود نوابی در هفدهمین همایش روز ملی پشتیبانی از مصرف كنندگان اظهار داشت: اصطلاح جنس فروخته شده پس گرفته نمی گردد به رغم اینكه توهین به مشتری بود و پشت شیشه فروشگاه ها نصب می شده­­ مردم از آنها خرید می كردند و ما این ناهنجاری را به یك هنجار اجتماعی تبدیل نموده بودیم ‏ ما با این پدیده كه در هیچ جای دنیا مشابه نداشت‏ مقابله كردیم و امروز شعار ما این است كه جنس فروخته شده پس گرفته می گردد.
نوابی اضافه كرد: برخی تبلیغات اغواكننده است كه باید روزی جمع شود و متاسفانه در رسانه ها و حتی صداوسیما‏ تبلیغ می گردد كه باید جلوی آن گرفته شود.
وی اظهار داشت: ما برای­ كارآفرینان باید شان اجتماعی در نظر بگیریم؛ یعنی ضمانت این افراد نباید مثل افراد عادی باشد؛ این در شرایطی است كه ‏ متاسفانه گاها وقتی گرفتار­می شوند و‏ گرفتاری آنها از افراد عادی بالاتر و بیشتر است.
نوابی اضافه كرد: درج قیمت باید قانونی باشد، ولی عمل نمی گردد كه باید مردم مطالبه گری كنند‏، مردم در صورت برخورد با گران فروشی، كم فروشی، تقلب، احتكار و عرضه كالای قاچاق، درج­ نشدن­ قیمت، صادر نشدن­­ضوابط قیمت گذاری و توزیع، مبحث را با سامانه ۱۲۴ سازمان حمایت مصرف كنندگان و تولید كنندگان در بین بگذارند.­
وی اظهار داشت: سازمان حمایت، نه نیروی نظامی است و نه نیروی انتظامی؛ ولی با عرضه كالای قاچاق در بازار­ مبارزه می نماییم و بدین سان هزینه این كالاها را بالا می بریم.

1396/12/09
14:40:34
5.0 / 5
5186
تگهای خبر: قاچاق , قیمت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی