معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

بازار و دولت در كنار هم بحران اقتصادی را پشت سر بگذارند

بازار و دولت در كنار هم بحران اقتصادی را پشت سر بگذارند

لوازم فلزی: معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان این كه مردم و بخصوص جوانان در شرایط اقتصادی سختی قرار دارند اظهار داشت: باید بپذیریم جنگ هنوز تمام نشده و در این جنگ نابرابرانه بهترین كار این است كه به وحدت برسیم؛ بازار باید در كنار دولت باشد و دولت هم كنار بازار باشد تا این بحران را پشت سر بگذاریم.


محمد مهدی تندگویان در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینكه مردم باید بپذیرند هنوز جنگ تمام نشده بلكه شكل آن عوض شده است، اظهار نمود: هنوز در جنگ و مبارزه با دولت هایی هستیم كه هیچوقت ما را قبول نداشته اند و از این به بعد هم ما را قبول ندارند. مدل دعوا و جنگ امروز به بازار اقتصادی ما آمده و اگر بپذیریم كه درگیر جنگ هستیم به یكدیگر كمك خواهیم كرد.
ایشان در ادامه اظهار نمود: در این شرایط باید وحدتی را برقرار نماییم كه در آن مانند جنگ قبلی كه رو در رو بود از این مقطع گذر نماییم. متاسفانه اتفاقی كه در این دوره افتاده این است كه برخی رسانه ها و شبكه های مجازی بهره برداری های سوء می كنند و از هر اتفاقی بهانه ای می تراشند تا بیش از اندازه موضوعات اقتصادی را بزرگنمایی كنند. در این شرایط مردم هم تحت فشار مشكل اقتصادی قرار گرفته اند و مجموع این عوامل سبب به بار آمدن نتایج بدتری می گردد.
معاون ساماندهی امور جوانان، خاطرنشان كرد: در این جنگ نابرابرانه بهترین كار این است كه به وحدت برسیم و به هم دیگر كمك نماییم. بازار باید در كنار دولت باشد و دولت هم كنار بازار باشد تا این بحران را پشت سر بگذاریم؛ اما اگر به سمت تولید اغتشاش حركت نماییم، این كار چه دردی از مردم دوا خواهد كرد؟ چه كمكی به اقتصاد و رونق اقتصادی می كند؟ اینگونه اقدامات مشكلات را مضاعف می كند و دودش به چشم همه مردم می رود.
تندگویان اضافه كرد: دولت دارد می جنگد و تلاش اش هم بر این بود كه در برجام پیروز شود تا شاهد دوره ای از ثبات باشیم. این اتفاق در حال انجام بود و همه هم شاهد آن بودند اما آمریكا بازی را بر هم زد ولی گذر از این شرایط نیاز به مقاومت دارد. وقتی از اقتصاد مقاومتی صحبت می نماییم به این مفهوم است كه همانطور كه مردم در دوران جنگ كمی از خواسته ها و دارایی هایشان گذشتند، این اتفاق باز هم تكرار شود تا بتوانیم این دوره را هم بگذرانیم. قبول دارم كه مردم و بخصوص جوانان تحت فشار هستند و وضعیت اقتصادی مطلوب نیست ولی در جنگی هستیم كه باید در آن صرفه جویی و مقاومت كرد.



1397/04/05
13:38:52
5.0 / 5
4817
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی