تعیین اولویت های سرمایه گذاری صنعتی در سال ۹۸

تعیین اولویت های سرمایه گذاری صنعتی در سال ۹۸

به گزارش لوازم فلزی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت اظهار داشت: اولویت های سرمایه گذاری در بخش صنعت، معدن و تجارت با هدف رونق تولید، نوسازی صنایع، حمایت هدفمند از صنایع دارای اولویت و هم توسعه صادرات غیرنفتی با عنایت به شرایط كنونی كشور مشخص شد.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سعید زرندی اضافه كرد: لیست اولویت های سرمایه گذاری این وزارتخانه در سال ۱۳۹۸ به تفكیك استان ها تدوین شده است.
وی تصریح كرد: با توجه به اهمیت نحوه تأمین مالی طرح های اعلام شده امسال بعنوان اولویت اصلی، تخصیص اعتبارات صندوق توسعه ملی براین اساس خواهد بود.
زرندی خاطرنشان كرد: از صندوق توسعه ملی درخواست كرده ایم كه این اولویت ها را مدنظر قرار دهند و به بانكهای عامل هم ابلاغ كنند.
معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با عنایت به محدودیت های مالی موجود، در هر استان بر مبنای قابلیت ها، ظرفیتها و نیاز كشور، اولویتهای طرح ها تعیین شده است.
زرندی همینطور تصریح كرد: سایر طرح هایی كه در لیست اولویت ها دیده نشده است، اما دارای خصوصیت های خاص همچون نوآوری، تكنولوژی جدید، جایگزینی واردات در محصولات تولیدی هستند، درصورتیكه برپایه بررسی بانكهای عامل، از توجیه پذیری فنی، اقتصادی و مالی لازم برخوردار باشند، بعد از تأیید معاونت طرح و برنامه این وزارتخانه قابل پیگیری خواهند بود.




منبع:

1398/06/02
13:43:40
5.0 / 5
4410
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , سرمایه , صادرات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۳
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی