امشب كدام جاده ها برفی می شود؟

امشب كدام جاده ها برفی می شود؟

به گزارش لوازم فلزی معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام نمود: سامانه بارشی امشب از جنوب غربی كشور وارد و طی روزهای آینده از شمال شرقی ایران خارج می شود و استانها و راه های مواصلاتی بسیاری را درگیر می كند. بدین سبب مردم ضمن رعایت همه ملزومات سفرهای زمستانی پیش از سفر با سامانه 141 سازمان راهداری تماس بگیرند.


حیدرمطاعی در گفت و گو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت جاده های كشور طی روزهای آینده، اظهار نمود: برمبنای پیش بینی های سازمان هواشناسی از ساعات پایانی عصر امروز سامانه بارشی از جنوب غربی وارد كشور شده و در ابتدا چهارمحال بختیاری، غرب اصفهان و استان فارس را درگیر برف می كند كه بیشترین بارش در چهارمحال بختیاری برآورد شده است.
وی ادامه داد: این سامانه تا فردا به تهران نیز می رسد و پیش بینی شده كه حداكثر میزان بارش برف تا ۶۰ سانتی متر و در ارتفاعات تهران و البرز تا حدود ۲۵ سانتی متر برآورد شده است این بارش ها استان های كردستان، كرمانشاه، همدان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و... را نیز به همراه استان های شمالی را در بر می گیرد.
معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اشاره كرد: به همه رانندگان سفارش می نماییم بدون زنجیر چرخ و دیگر وسایل و ملزومات لازم برای مسافرت های زمستانی سفر خودرا شروع نكنند و از طرف دیگر نیز حتما با سامانه گویای ۱۴۱ سازمان راهداری پیش از انجام سفر تماس بگیرند.
مطاعی اعلام نمود: برنامه و هدف ما این است كه دراین ایام هیچ جاده و محور مواصلاتی بسته نشود و به همین سبب محدودیت ترافیكی در محورهای اصلی و فرعی اعمال نخواهیم كرد.




منبع:

1398/12/05
14:02:37
5.0 / 5
3762
تگهای خبر: حمل و نقل
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی