معاون وزیر صمت :

۱۹۰۰ واحد صنعتی راکد احیا شد

۱۹۰۰ واحد صنعتی راکد احیا شد

معاون وزیر صمت اظهار داشت: از آغاز سال جاری تابحال با محوریت بخش خصوصی، بیشتر از یک هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی راکد و تعطیل کشور احیا شد.



علی رسولیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، در مورد آخرین وضعیت احیای واحدهای راکد، با اشاره به اینکه تعداد واحدهای راکد همچنان رو به کاهش است، اظهار نمود: از آغاز سال جاری تابحال با محوریت بخش خصوصی، بیشتر از یک هزار و ۹۰۰ واحد صنعتی راکد و تعطیل کشور احیا شد و به چرخه تولید بازگشت.
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران همینطور ضمن اشاره به تقاضای بالا برای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی، اظهار داشت: با عنایت به این که تقاضا برای سرمایه گذاری در این عرصه بالاست به دنبال تأمین زیرساخت شرکت ها همچون تأمین آب، برق و گاز هستیم تا ظرفیت این مناطق برای جذب سرمایه گذار توسعه یابد.
رسولیان اظهار داشت: البته نکته مهم این است که متقاضیان هم باید در قالب تعهدات و در ظرف مدت زمان قانونی تعیین شده در قرارداد حق بهره برداری زمین، نسبت به تکمیل ساخت وساز، نصب ماشین آلات، دریافت پروانه بهره برداری و تولید اقدام نمایند.
به گفته وی در صورت عدم ایفای تعهدات، شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به خلع ید طرف قرارداد و بازپس گیری اراضی راکد، اقدام خواهد نمود.

1400/12/16
20:37:19
5.0 / 5
440
تگهای خبر: تولید , سرمایه , شركت , صنایع
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۳
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی