نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین

نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین

لوازم فلزی: به گزارش لوازم فلزی، یک مقام مسئول اظهار داشت: قبل از شروع و دو روز پس از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم به انجام می رسد و مردم می توانند با شماره گیری 1517 شکایات خودرا اعلام کنند.



سید ابراهیم ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و قبل از شروع تعطیلات و دو روز پس از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را بمنظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها و حتی ترمینال ها و ارائه خدمات بوسیله مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را بمنظور سرکشی به مراکز استانها و نظارت بر این بازرسی ها اعزام می شوند.
مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.
وی اشاره کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه های مربوط به نیازهای مردم صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم به انجام می رسد.
ابراهیمی اشاره کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل ها، روش استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران ها و برخورد با مشتری ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس ها و قیمت بلیت ها در ترمینال ها و… همچون موارد بررسی خواهد بود.
وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند بوسیله تماس با تلفن ۱۵۱۷ شکایت خودرا اعلام کنند.

1402/01/01
20:37:27
5.0 / 5
185
تگهای خبر: استاندارد , خدمات , قیمت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی