نحوه عرضه کالا و خدمات زیر ذره بین
لوازم فلزی: به گزارش لوازم فلزی، یک مقام مسئول اظهار داشت: قبل از شروع و دو روز پس از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه بازرسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم به انجام می رسد و مردم می توانند با شماره گیری 1517 شکایات خودرا اعلام کنند.
سید ابراهیم ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد نظارت و بازرسی در طول ایام عید نوروز، اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد از سال قبل و قبل از شروع تعطیلات و دو روز پس از تعطیلات نوروز، طرح عیدانه را بمنظور بازرسی و بررسی اماکن توزیع مواد مورد نیاز مردم مثل سوپرمارکت ها، هتل ها، رستوران ها و حتی ترمینال ها و ارائه خدمات بوسیله مأموران ادارات کل استاندارد در سراسر کشور اقدام می کند. معاونین و مدیران ستاد مرکزی سازمان ملی استاندارد را بمنظور سرکشی به مراکز استانها و نظارت بر این بازرسی ها اعزام می شوند.
مدیرکل امور حقوقی و ارتباطات بین الملل سازمان ملی استاندارد ایران اضافه کرد: در صدد هستیم نارضایتی که مردم در طول نوروز از وضعیت عرضه کالا و خدمات دارند را کاهش دهیم و بتوانیم این نارضایتی را به صفر برسانیم.
وی اشاره کرد: نظارت و بررسی در تمامی حوزه های مربوط به نیازهای مردم صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده تخلف، برخورد لازم به انجام می رسد.
ابراهیمی اشاره کرد: وضعیت همه کالاهای عرضه شده در سوپرمارکت ها، نحوه ارائه خدمات و پذیرایی در هتل ها، روش استفاده و عرضه مواد غذایی در رستوران ها و برخورد با مشتری ها، رضایت از سفر و تأخیر اتوبوس ها و قیمت بلیت ها در ترمینال ها و… همچون موارد بررسی خواهد بود.
وی اظهار داشت: مردم در صورت مشاهده تخلف می توانند بوسیله تماس با تلفن ۱۵۱۷ شکایت خودرا اعلام کنند.
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب