مدیر گروه خدمات بیمه ای بانك كشاورزی استان عنوان كرد

ارزیابی خسارات کشاورزان خوزستانی در حال انجام می باشد

ارزیابی خسارات کشاورزان خوزستانی در حال انجام می باشد

به گزارش لوازم فلزی، خوزستان مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان با اعلان اینکه برای ارزیابی دقیق خسارت ها، نیاز به بررسی دقیق و تک به تک مزارع است، اظهار داشت: پیش بینی می شود عملیات ارزیابی خسارات وارد شده تا حداکثر دو هفته دیگر به اتمام برسد.



محمد آلاله در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به خسارت های واردشده به مزارع کشاورزی استان در بارندگی های اخیر، اظهارکرد: برای ارزیابی دقیق خسارت ها، نیاز به بررسی دقیق و تک به تک مزارع است چون خسارت ها از نوع انفرادی است و شدت آن برای هر مزرعه متفاوت از مزارع دیگر است.

وی اضافه کرد: بیش از ۴۴۶ هزار هکتار از اراضی کشاورزی تحت پوشش بیمه بوده اند که از این تعداد ۳۹۳ هزار هکتار دارای بیمه نامه جامع و مابقی عادی هستند.

آلاله افزود: باتوجه به تاریخ کشت محصولات کشاورزی و دیگر مسائل فنی، نوع خسارات وارد شده متفاوت می باشد. بدین سبب برای ارزیابی خسارات ناشی از بارندگی اخیر، باید از تک تک مزارع بازدید صورت گیرد.

مدیر گروه خدمات بیمه ای بانک کشاورزی خوزستان با اعلان اینکه پایش مزارع کشاورزی بصورت میدانی و ماهواره ای به انجام می رسد، اظهار داشت: پیش بینی می شود عملیات ارزیابی خسارات وارد شده حداکثر دو هفته دیگر به اتمام برسد و سپس وارد پروسه اداری جهت پرداخت خسارات به کشاورزان استان می ِشویم.

وی با اشاره به مناطقی که دارای بیشترین خسارات بودند، افزود: باتوجه به میزان بارندگی ثبت شده، بیشترین خسارات به مزارع شهرستان های شمالی استان وارد شده است.





منبع:

1403/02/22
14:05:12
5.0 / 5
387
تگهای خبر: خدمات , محصولات
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۲
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی