كارت اعتباری خرید كالا سال آینده هم اعتبار ندارد!

كارت اعتباری خرید كالا سال آینده هم اعتبار ندارد!

لوازم فلزی: طرح كارت اعتباری خرید كالای ایرانی نه تنها امسال به مرحله اجرا درنیامد بلكه برای سال 1397 هم هیچ برنامه ای جهت اجرای آن اعلام نشده و طبق اعلام انجمن تولیدكنندگان لوازم خانگی سال آینده هم اجرایی نخواهد شد.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، قرار بر این بود كه طرح كارت اعتباری خرید كالای ایرانی امسال با رفع نقایص طرح قبلی كه در سال قبل به مرحله اجرا درآمد، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم بانك مركزی اجرایی شود؛ دستوری كه توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طبق ابلاغیه ای به این دو دستگاه ابلاغ گردید اما هیچگاه به سرانجام نرسید.

براساس مصوبه ستاد برنامه ریزی اقتصاد مقاومتی باید طرح جدید كارت اعتباری خرید كالای ایرانی توسط وزارت صنعت، معدن وتجارت و هم بانك مركزی امسال مدنظرقرارمی گرفت، چراكه بعنوان وظیفه این دو دستگاه تعریف شده بود. پروژه ای كه این دو دستگاه موظف بودند بعد از تهیه، آن را جهت اجرا و ابلاغ به تصویب سازمان برنامه و بودجه برساند. اتفاقی كه به مرحله اجرا در نیامد و عملیاتی نشد.

حمیدرضا غزنوی - سخنگوی انجمن صنفی تولیدكنندگان لوازم خانگی - در گفت وگو با ایسنا، در مورد اجرای طرح كارت اعتباری خرید كالای ایرانی در سال آینده خاطرنشان كرد: همان گونه كه پیش از این انجمن صنفی تولیدكنندگان لوازم خانگی اعلام نموده بود طرح كارت اعتباری خرید كالای ایرانی امسال توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم بانك مركزی به مرحله اجرا در نیامد.

وی اظهار نمود: باید اعلام نماییم كه هیچ گونه برنامه ای برای اجرای این طرح در سال آینده توسط نهادهای متولی وجود ندارد و طرح كارت اعتباری خرید كالای ایرانی در سال آینده هم اجرایی نخواهد شد.




1396/12/04
11:53:37
5.0 / 5
4878
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , صنعت , كالا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی