به همت گروه صنعتی زر ماكارون؛

اولین سوگواره عكس فرهنگ عاشورایی برگزار گردید

اولین سوگواره عكس فرهنگ عاشورایی برگزار گردید

لوازم فلزی: اولین سوگواره عكس فرهنگ عاشورایی به همت گروه صنعتی زر ماكارون برگزار و به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.



به گزارش بازرگانی خبرنگار مهر، دكتر كامران شریفی عصر دوشنبه در اولین سوگواره عكس فرهنگ عاشورایی كه به همت گروه صنعتی زر ماكارون برگزار، اظهار داشت: باید از این بنگاه اقتصادی تشكر نماییم كه وظیفه سازمانی اش پشتیبانی از فرهنگ نیست ولی این مهم را به نحو احسن انجام می دهد.
عضو شورای سیاست گذاری اولین سوگواره فرهنگ عاشورایی با اشاره به اینكه بنگاه های اقتصادی ریال ریال برای شان مهم می باشد، اضافه كرد: آنها وظیفه ای در پشتیبانی از فرهنگ ندارند و می توانند پول خودرا در بخش های دیگر هزینه كنند ولی می بینیم در حوزه فرهنگی باز پیشتاز هستند.
شریفی با اشاره به ورود ابزار دیجیتال به دنیای عكاسی كه كار انتشار را ساده كرده است، اظهار داشت: ورود ابزارهای دیجیتال شاتر زدن را راحت كرده است ولی مسئولیت تاریخی هنرمندان و عكاسان تغییری نكرده چونكه ما مقابل تاریخ مسئول هستیم.
وی با تاكید بر اینكه تك تك تصاویر كه گرفته شده در گوشه ای از تاریخ ثبت می شوند، اظهار داشت: هركدام از این عكس ها در آینده سندی برای تاریخ محسوب می شوند.

عضو شورای سیاست گذاری اولین سوگواره فرهنگ عاشورایی بابیان اینكه انتشار عكس ها در فضای مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: آنچه در فضای عكاسی اهمیت دارد، بینش عكاسی است، عكاسان ما باید برای این سؤال كه چرا این عكس گرفته میگردد تا منتشر شود، پاسخی داشته باشند.
شریفی در بخش دیگری افزود: ۶۱۲ عكاس از ۲۱ استان كشور، سه هزار و ۱۴ عكس را به دبیرخانه این جشنواره ارسال كردند كه از این میان ۵۰ عكس منتخب و ۱۰ عكس انتخاب گردید.
وی همین طور درانتها ابراز امیدواری كرد كه بنگاه های اقتصادی از فرهنگ و هنر حمایت بیشتری داشته باشند.
در اختتام این مراسم؛ مهدی سعیدی راد از استان خراسان رضوی حائز رتبه اول، عباس دانشور از استان گیلان حائز رتبه دوم و حسین خدیمی از استان مركزی حائز نفر سوم شدند.

گفتنی است؛ گروه صنعتی زر در دهه ۷۰ با شركت صنعتی آرد زر فعالیت خودرا آغاز كرد، در ابتدای دهه ۸۰ با راه اندازی بزرگ ترین شركت تولیدكننده پاستا در كشور و دومین تولیدكننده پاستای جهان شركت زر ماكارون را راه اندازی نمود. هم اكنون باز به ۸۰ كشور جهان انواع محصولات پاستا و ماكارونی را صادر می كند.
محصولات این گروه صنعتی پارسال به ایالات متحده آمریكا صادره شده است، همین طور باید به حضور زر ماكارون در قلب و مهد تولید پاستای جهان اشاره نماییم، این گروه صنعتی در ایتالیا بخشی از سهم بازار را به خود مختص كرده است.
گروه صنعتی زر ماكارون روند توسعه را باهمت متخصصان داخلی در پیش گرفته است به صورتی كه طی سال های اخیر توانسته بزرگ ترین پالایشگاه غلات كشور كه اولین پالایشگاه غیرنفتی است را راه اندازی كند، همین طور این گروه صنعتی توانسته مجتمع ذخیره سازی غلات كشور را راه اندازی كند و در كنار این مجتمع صنایع تبدیلی را به وجود آورد.

1397/08/22
21:49:31
5.0 / 5
4324
تگهای خبر: اقتصاد , بازار , تولید , شركت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی