بیانیه بانك انصار در ارتباط با تحریم مجدد

بیانیه بانك انصار در ارتباط با تحریم مجدد

لوازم فلزی: بانك انصار به دنبال تحریم مجدد و قرار گرفتن نام بعضی از مدیران و برخی از شركت های تابعه این بانك در فهرست جدید تحریم های وزارت خزانه داری آمریكا بیانیه داد.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، در این بیانیه آمده است: به دنبال تحریم مجدد بانك انصار و قرار گرفتن نام بعضی از مدیران و برخی از شركت های تابعه این بانك در فهرست جدید تحریم های وزارت خزانه داری آمریكا لازم است جهت تنویر افكار عمومی به اطلاع برساند؛ بهانه های واهی ذكر شده همچون ارتباط بانك انصار با شبكه های برون مرزی در تركیه و امارات و ذكر نام برخی اشخاص حقیقی و حقوقی نامرتبط، كذب محض بوده و موارد طرح شده تكذیب می شود.
این بیانیه می افزاید: بانك انصار كه از شروع اعمال تحریم های ظالمانه استكبار جهانی در فهرست تحریم های آمریكا قرار داشته است، تحریم مجدد و قرار دادن نام مدیران و شركت های تابع این بانك را بر عملكرد خود بی تأثیر دانسته و اینگونه اقدامات را از طرف وزارت خزانه داری آمریكا همچون اقدامات مذبوحانه و به دنبال شكست های متوالی آمریكا از مردم شریف ایران می داند و معتقد می باشد هیچ تهدیدی مدیران و كاركنان بانك انصار را از مسیر خدمت به مردم عزیز كشورمان بازنمی دارد.
به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، دفتر كنترل دارایی خارجی وزارت خزانه داری آمریكا روز گذشته یك شبكه مالی در رابطه با ایران را تحریم كرد كه مشتمل بر ۲۵ شخصیت حقیقی و حقوقی ایرانی، ترك و اماراتی است. وزارت خزانه داری آمریكا مجدداً با ادعای اعمال فشار حداكثری بر ایران مدعی شده است كه این شبكه در تأمین مالی سپاه پاسداران و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نقش داشته است.
مهم ترین تحریم روز گذشته مربوط به بانك انصار و صرافی در رابطه با این بانك بود. وزارت خزانه داری آمریكا ادعا كرده است این بانك بوسیله فعالیت های برون مرزی خود امكان دور زدن تحریم ها و دسترسی به دلار و یورو را فراهم نموده است.
با این حال بررسی های دقیق تر نشان داده است كه بانك انصار در اواخر سال ۲۰۱۰ میلادی باز توسط وزارت خزانه داری آمریكا تحریم شده بود و این تحریم ها مساله جدیدی نیست. این وزارت خانه در 21 دسامبر سال ۲۰۱۰ نام بانك انصار را در كنار بانك مهر، بیمه معلم، بنیاد تعاون سپاه و پرویز فتاح- رئیس این بنیاد در آن زمان، در لیست تحریمی خود قرار داده بود.
برایان هوك، نماینده ویژه دولت آمریكا در امور ایران گفته است بانك انصار مسئول پرداخت حقوق كاركنان سپاه قدس است و به همین خاطر تحریم شده است.



1398/01/07
20:02:46
5.0 / 5
4749
تگهای خبر: دولت , شركت , مرز
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۵
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی