بروجردی:

پیوند مخابرات و فناوری با دانشگاه ها بسیار مهم است

پیوند مخابرات و فناوری با دانشگاه ها بسیار مهم است

لوازم فلزی: نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخش عظیمی از كار خویش را باید بر روی نوآوری، تحقیقات و فناوری های نوین ایرانی متمركز نماییم.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا علاءالدین بروجردی در مراسم اهدا جوایز مشتركین خوش حساب پرداخت كاركرد تلفن با سامانه ۲۰۰۰ و افتتاح برندشاپ شهرستان بروجرد، اظهار نمود: دانش و فناوری هر روز در حال تحول است و ما بعنوان كشوری كه از پیشینه علمی برخوردار بوده و هم در مقطع فعلی دارای ظرفیت های عظیم فنی و مهندسی در این عرصه برخوردار هستیم باید سهم خویش را در عرصه جهانی بعنوان جمهوری اسلامی ایران تعریف و اعمال نماییم.
وی تصریح كرد: پیوند مخابرات و فناوری با دانشگاه ها بعنوان مراكز تحقیقاتی بسیار مهم است.
این نماینده مجلس اظهار داشت: با عنایت به اینكه هرساله دانش جدید می آید و باید دستگاه ها را عوض نماییم دنباله رو خواهیم بود و تعریف ساده آن این است كه دیگران تولیدكننده هستند و ما دنباله رو هستیم.
رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی خاطرنشان كرد: به لحاظ اقتصادی آنها برد دارند و ما ناگزیر بوده دستگاه قدیمی را كنار گذاشته و دنباله رو آنها باشیم.
بروجردی افزود: در كشور در خیلی از عرصه ها به این مرحله رسیده ایم كه صاحب دانش باشیم ولی باید از خلاقیت و ظرفیت عظیم دانشمندان جوان خود بهره برده و خود ابتكار و نوآوری داشته باشیم.
وی بیان كرد: باید بخش عظیمی از كار خویش را روی نوآوری، تحقیقات و فناوری های نوین ایرانی متمركز نماییم.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان با اشاره به واردكردن سیم كارت تلفن همراه، ادامه داد: انتظار ما از وزیر و این مجموعه این هست كه به سمت تولید سیم كارت ایرانی برویم دلیلی ندارد كه این سیم كارت را وارد نماییم.
بروجردی با اشاره به تولید تلفن همراه ملی اظهار نمود: خیلی از كشورهای توسعه یافته تلفن معمولی در دست می گیرند كه قابل نفوذ نیست و كنترل شده است.
وی با اشاره به پرداخت غیرحضوری هم خاطرنشان كرد: آموزش شهروندان در جهت كلیه پرداخت ها و خریدها با استفاده از تلفن مهم است چون این امر درزمینهٔ صرفه جویی در سوخت و كاهش آلودگی هوا تأثیرگذار است.



1396/12/10
17:32:39
5.0 / 5
4710
تگهای خبر: تولید
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی