یزد دوباره قطب نساجی كشور می گردد

یزد دوباره قطب نساجی كشور می گردد

لوازم فلزی: استاندار یزد با تاكید بر تلاش احیای دوباره صنعت با قدمت نساجی در استان، اظهار داشت: استان یزد باید مجدداً به قطب تولید نساجی كشور تبدیل گردد.


به گزارش لوازم فلزی به نقل از ایسنا، «محمود زمانی قمی» با تاكید بر لزوم حمایت جدی از احیای صنعت نساجی در استان، اظهار نمود: در این رابطه مسئولان سه قوه با پشتیبانی از رونق تولید در كشور بر ضرورت پرهیز از مداخله در قبل و حین اجرای پروژه ها تاكید دارند كه این مهم باید در استان یزد هم مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: تولید یك فرصت شغلی و پشتیبانی از صنعتگران در واقع مقابله با توطئه های دشمنان نظام و تهدیدهای آمریكاست.
استاندار یزد تصریح كرد: در مبارزه با تحریم ها نباید فقط شعار داد بلكه با مدیریت خوب در اداره كشور و تأمین به موقع نیازهای تولیدكنندگان و صنعتگران، باید دشمنان را تسلیم نماییم.
زمانی قمی با اشاره به جلسات مقام معظم رهبری با هیئت دولت، اظهار داشت: وقتی رهبر فرزانه انقلاب بعنوان شخص اول نظام جمهوری اسلامی ایران بر محور بودن تیم اقتصادی دولت تدبیر و امید و تولید آهنگ رونق تولید تاكید دارند ما هم لازم است در استان یزد در همین مسیر حركت نماییم.
رییس ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان، خاطرنشان كرد: در عین حال صداقت و همراهی برای تقویت سرمایه اعتماد از جانب دولت ضروری می باشد اما بخش تولید و صنعت هم باید بیشتر تلاش كند تا در شرایط امروز بتواند موفق تر باشد.
وی تاكید كرد: مسیرهای مقابله با تحریم ها در هر منطقه و استان و تسریع در رفع موانع تولید با دستور استانداران صورت گیرد.
وی یكی از ظرفیت های بالای صنایع یزد را صنعت نساجی اعلام نمود و افزود: در این حوزه خیلی غفلت شده است و باید از نساجی به گونه ای حمایت شود كه مصرف كنندگان از سراسر كشور برای خرید به یزد رجوع كنند.
استاندار یزد با بیان این كه باید با عنایت به شرایط ویژه كشور، رفتار خاص هم داشته باشیم و با سرعت تلاش نماییم، تصریح كرد: ضروری می باشد اراده جدی برای احیای صنعت نساجی در استان تولید شود و در این مسیر، تولید موزه و نمایشگاه دائمی و فروش مستقیم تولیدات در اولویت قرار داشته باشد.
زمانی قمی در انتهای سخنان خود تولید فشار مالیاتی و بانكی بر صنایع، واحدهای تولیدی و كارآفرینان موفق در شرایط فعلی را منطقی ندانست و اظهار داشت: باید مشكلات با بهره گیری از تجربه كشورهای موفق در عبور از بحران ها، در كوتاه ترین زمان ممكن حل شود تا تولیدكنندگان و صنعتگران صدمه بیشتری نبینند.



1397/04/27
14:05:56
5.0 / 5
5615
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , دولت , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۲
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی