بررسی روند تامین مالی طرح های حوزه انرژی در كمیسیون انرژی

بررسی روند تامین مالی طرح های حوزه انرژی در كمیسیون انرژی

به گزارش لوازم فلزی یك عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی گزارش روند تامین مالی طرح های حوزه انرژی در جلسه امروز این كمیسیون اطلاع داد.


علی بختیار در گفت وگو با ایسنا ضمن تشریح جلسه امروز كمیسیون انرژی مجلس بیان كرد: امروز كمیسیون انرژی با مدیر عامل و هیئت مدیره بانك توسعه و تعاون جلسه ای داشت و گزارشی از جانب مسیولان مربوطه در مورد روند تامین مالی طرح های نفت و و طرح های نیروگاهی و حوزه انرژی عرضه شد.
ایشان در ادامه خاطرنشان كرد: مشكلاتی كه بر سر راه این طرح ها هم وجود دارد عنوان شد. یكی از اقداماتی كه بانك توسعه و تعاون در افزایش تولید برق كه یكی از چالش های تابستان سال آینده است می تواند انجام دهد، افزودن ۱۵هزار مگاوات به ظرفیت تولید برق كشور است.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس افزود: در سایر بخش های پتروشیمی و حوزه های انرژی پتانسیل فراوانی وجود دارد اما مشكلی كه امروز بانك با آن مواجه می باشد سرمایه حدود ۶۰۰ میلیون دلاری است كه ما باید این سرمایه را به دو میلیون دلار افزایش دهیم تا به اهداف خود دست یابیم. ان شاء الله در بودجه ۹۸ با پیشنهادات نمایندگان بتوانیم این مهم را اجرایی نماییم.



1397/10/11
23:18:03
5.0 / 5
5199
تگهای خبر: بودجه , تولید , سرمایه , كمیسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱
MetalSaz لوازم فلزی

metalsaz.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم فلزی محفوظ است

لوازم فلزی

ساخت لوازم فلزی